Coordinació d’activitats empresarials

Sessió informativa: 18 de novembre, a les 10.00h a l’institut Gaudí, de Reus

Coordinació d’activitats empresarials:

  • Intranet: procediments i instruccions per donar compliment a la normativa vigent en matèria de coordinació d’activitats empresarials

En aquest apartat trobareu els procediments i instruccions que tenen per objectiu complir la normativa vigent en matèria de coordinació d’activitats empresarials i vetllar per la seguretat i la salut, tant del personal propi del Departament d’Ensenyament com del que pertany a les empreses que desenvolupen l’activitat en els centres de treball dependents del Departament.

Procediment general per a la coordinació d’activitats empresarials en els centres de treball del Departament d’Ensenyament

Procediment operatiu d’activitats pròpies del Departament d’Ensenyament

 

Procediment operatiu d’activitats no pròpies del Departament d’Ensenyament

 

Procediment operatiu d’activitat empresarial múltiple en edificis compartits del Departament d’Ensenyament

Instrucció per a la coordinació de la prevenció de riscos laborals per als treballadors adscrits al Departament d’Ensenyament que desenvolupen l’activitat laboral en una altre departament, institució o entitat de la Generalitat de Catalunya.

  • Descarregueu-vos el procediment: IN-CE-12-1.0.07 -111kb
  • Formulari associat a la IN-CE-12-1.0.07 en format pdf emplenable:

Acreditació de les actuacions preventives implementades -262kb

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: