Professorat-PAS: com notificar un accident laboral

1 – Emplenar el Full de notificació d’accident o incident laboral

  • Accident laboral: Dany al personal del Departament (docent o PAS), tant si implica incapacitat temporal amb baixa com si no.
  • Incident laboral:Danys en béns i/o materials durant l’execució del treball del personal del Departament
  • Malaltia professional:La concreta com a conseqüència de la prestació de serveis, en les activitats que s’especifiquen en el quadre aprovat pel Reial Decret 1299/2006 i provocada per l’acció dels elements i substàncies que s’indiquen per a cada malaltia.

2 – Trametre el Full via fax

  • Els centres i el personal del serveis territorials i del Consorci d’Educació de Barcelona han d’adreçar-lo a la direcció dels serveis territorals corresponents o a la gerència del Consorci.
  • En el cas dels serveis centrals s’ha d’enviar directament al Servei de Prevenció de Riscos Laborals (núm. de fax 932 415 329).

3 – Terminis de notificació

Què cal fer en cas d’accident

En cas d’accident laboral, segons el règim al qual pertanyeu, us heu d’adreçar a:

  • Personal del règim de la Seguretat Social:
  • Personal del règim de MUFACE:
    • Entitat mèdica concertada
Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: